thehope 2013.05.30. 16:04

akaratos darab hús

...érdekes, de a mai nap különösebb traumát nem okozott.

A CT eredményt ..nagyjából sejtettem, de sokat segített, hogy a doktornő előadása, elmondása, közlése milyen formát öltött.

....mégis mikor elmondta, hogy a folyadék miatt nem lettek jók az eredmények és bár nem alakult ki máshol mégsem folytathatjuk ezt a fajta kezelést.

...... pár másodperc hatásszünet után...kicsit görbült a szám...de nem préselődött ki rajta semmi. Láttam a doktornőn, hogy nem tudna így beszélni hozzám és igazából nincs is okom sírni. 

"van egy program"...kezdte ő....

Nagyjából vázolta.... Nemzetközi program, világszerte 500 embert válogatnak be..egy számítógép válogat.... 50%-50% esélyem van. 

Itthon elolvastam a betegtájékoztatót és a 6. oldal után már úgy éreztem, hogy nem vagyok más, csupán egy darab hús, aki ugyan megtudja mondani mit és hogy szeretne, de mégis tűk és csövek állnak ki belőle...Aztán a darab hús egy idő után regenerálódik és átvészel mindent.

Átrágtam végül magam a sok sok oldalon.... és hát komoly mellékhatások és komoly ellenhatások vannak benne. Nyilván nincs benne olyan, hogy ettől tuti elmúlik a nyavaja..... de ad egy lehetőséget. Ad egy olyan utat, amit választhatok. Nem, nem kötelező...de ki ne tenné? 

Ki mondana nemet, egy olyan ajánlatra, amiben akár 1% esély is van?

...én biztosan nem.....

.... hétfőn kezdődnek a vizsgálatok, mely eldönteni hivatott, hogy alkalmas vagyok-e a programban részt venni avagy nem.

..... aztán meglátjuk.....

az ÚRISTEN legyen velem!

A bejegyzés trackback címe:

https://hopesugar.blog.hu/api/trackback/id/tr785329964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása