Tegnap megvolt a harmadik kezelés is...kissé kurtán indul, aztán még rosszabb, majd kicsit enyhítőbb lett.


Bekötötték a véna mosó folyadékot, majd alig csepegett valamicskét, majd szólt a nővér, hogy a doktornő szeretne beszélni velem.

Na, gondoltam, hogy ez sem lesz túl jó hír...de kótyagosan felmentem az emeletre hozzá.

"megjött a CT eredménye - kezdte.... Sajnos úgy néz ki, hogy az agyban is találtak valamit. Ez az előző CT-hez képest már kisebb lett.

Előző CT-hez képest? kérdezem én, hiszen akkor nem láttak semmit.

Valóban...sajnos most vették észre.... de kisebb, mint elsőre volt.

Rita bőg....naná....minden olyan értelmetlenné vált...olyan semmissé a küzdelem...hiszen ha még egy áttét van, akkor nem hogy javulnék, még romlik az állapot.

Sajnos nem biztos, hogy adhatjuk a teszt kezelést tovább - folytatja a doktornő...most beszélnek Amerikával (éjjel három volt ott) és meglátjuk, hogy ők mit mondanak.... ez kb 1-1,5 óra.

Remek...mondom még a programból is kiraknak...milyen esélyem lesz így???? Csupa kérdőjellel és kibőgött szemmel indultam vissza, hogy akkor most várakozunk.

Végül megjött az engedély, folytatódhat a kezelés... a következő 4 órát úgy ültem, aludtam, kínlódtam végig, hogy azon kattogtam, van-e így értelme? De hát persze, hogy van...innen szép nyerni....de tegnap nem ezt éreztem.

Kezelés vége...Rita megnyugodott...irány a doktornő.

Azt mondta, hogy közben ő gondolkodott és elképzelhető, hogy csupán egy értágulatról van szó....ami kisebb lett, ez lehet az időjárástól is..stb... Ő maga nem gondolná, hogy ez áttét. Mondtam, hogy én sem...mert nincsenek jelei, nem vagyok rosszul, nem fáj semmim. Kérte, hogy nyugodjak meg.... szerinte sem az...de majd nyilván meglátjuk a következő CT-nél. (6 hét)

Mondtam, hogy fizikailag jól vagyok..lelkileg jelenleg nem annyira....de ez érthető. Igazán úgy jöttem ki, hogy megöleltük egymást annak a reményében, hogy ez nem áttét...hanem tényleg valamit sikeresen félrenézett a CT doki.

Meglátjuk...de én bízom az én drága törpjeimben...akik megnézték a szervezetemet ...és jelezték volna, hogy ha ott van valami eltérés.

Bevallom, hogy azért felmerült egy pillanatra bennem, hogy van-e értelme a kísérleti kezelésnek, hogy ha ez mégis áttét?

Mára megnyugodtam, viszonylagosan jól aludtam...mert átléptem ezen a kérdéskörön....én tudom, hogy nem az és kész. Nem mondom, hogy nem foglalkozom vele, de nem görcsölök rá....hiszen mi értelme is lenne?

Így állunk most.... én készülök Boti szülinapjára.... mi mást is tehetnék? Az élet megy tovább...és én szerves része akarok lenni még nagyon nagyon sokáig!!! Az is leszek!

A bejegyzés trackback címe:

https://hopesugar.blog.hu/api/trackback/id/tr995443277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

simonaniko 2013.08.03. 22:17:36

Minden betegség gyógyítható, van kiút.
Az alábbi linkeket ha bemásolod a googleba, jó példák a gyógyulásra.
Ha gondolod keress!
Simon Anikó Tel: 06707086487
biocomag.ch/cikkek/termektapasztalatok/tisztult-tudovel-szarkoidozisbol

biocomag.ch/cikkek/termektapasztalatok/rettegett-betegseg-vagy-megsem

Lourdes – hidrogénes vizet készítő készülék
A „Lourdes” berendezés szabad hidrogénben gazdag vize az általános jólléthez szükséges extra energiát nyújtja számunkra, illetve erős antioxidánsként, a szabadgyökök hatékony ellenszereként szolgál, a betegségek megelőzésénél és a kezeléseknél egyaránt. A szabadgyökök sejtszinten több célpontot is támadnak, mint például a sejthártyát, a proteineket és a nukleinsavakat, ezáltal szerkezeti károsodást okozhatnak a sejt DNS-ében. Ma még kevéssé ismert, hogy a szabadgyökök okozói lehetnek a ráknak, a cukorbetegségnek, a magas vérnyomásnak és még számos más betegségnek.

A hidrogén ion tulajdonságai: A legkisebb antioxidáns, s az egyetlen az oxidánsok közül, amely nem válik szabadgyökké, amikor elektronjától megválik. Átadja az elektront, elégeti az oxigént, és a szervezetünk méregtelenítési folyamatait segítő vízzé válik. E tulajdonsága révén a legerősebb antioxidáns, olyan kisméretű ionokkal, amelyek szervezetünkben azonnal bárhova eljutnak.
Félgrammnyi H- elegendő szervezetünk napi ATP (sejtjeink üzemanyaga) igényének a létrehozásához!

Fogyasztása: napi 4-8 pohár hidrogénnel dúsított víz hatékonyan támogatja a szervezetünk működését! A berendezéssel előállított víz hidrogéntartalma az elkészítést követően fokozatosan csökken, ezért javasolt a H- dúsított vizet aznap elfogyasztani!

A Lourdes berendezés adatai:
Működési idő: 10 perc 20 perc 30 perc
Hidrogén koncentráció (ppm) 0.3~0.4 0.5~0.7 0.8~1.0
ORP értéke: -220 .........................-380 mV
pH : 7,2

Felvett teljesítmény: DC 24 V-1A
Méretei: 324 x 160 x 306 cm
Kancsó térfogata: 1000 ~ 1800 ml. max.
A hidrogénben (szabad elektronokban) gazdag víz fogyasztása jó hatással van egészségi állapotunkra és a vitalitásunkra! Segít hosszabb életet élni jobb egészségi állapotban!

dpspeti 2013.08.04. 12:05:44

Szia Rita,

En remelem, h ez tenyleg nem egy ujabb attet, csak duhitenek neha az orvosaid abban az ertelemben, hogyha lehetseges h agyi attet, akkor miert nem csinalnak egy MRIt a fejrol? Miert nem bizonyosodnak meg, vagy eZaltal el is vethetnek ezt? Megint 6 het .. Az sok ido egy attetnek nem? Gyogyulgass!!!

thehope 2013.08.05. 07:59:50

@dpspeti: De...sok idő...és hát bevallom be vagyok szarva...mindazon által tudom, hogy ez nem az...sejtem...de a frászt hozták rám.... de mire kiderül...igen...az valóban hat hét...
HA ez mégis az...akkor felteszem a kérdést, hogy milyen az a spéci cucc, amit kapok????

Köszi, hogy velem vagy! :-)
GYógyulgatok!

dpspeti 2013.08.05. 14:33:52

Rita :)

csak gondoltam, ha ertagulat, az sem normalis, szoval azt sem kellene 6 hetig hagyni, de az is igaz, h nem vagyok orvos... kivancsi leszek a CTre.. gondolom MRIre is legalabb ennyit kellene varni

thehope 2013.08.05. 15:02:17

@dpspeti: passz..nem tudom... én kérdezek rá mindig, hogy mikor lesz ez az...röhej... most pld.hogy mikor lesz csontvizsgálat... az is igaz, hogy totál le vannak terhelve...de nekem meg az életem függ rajta.
Van egy koordinátora ennek az egész kezelésnek.... ha nem kérdezek rá, hogy mikor van CT elfelejti mondani...hétfőn voltunk és mondta, hogy ja....szerdán..mondtam, hogy köszi.

félelmetes.

de hát muszáj bizakodni..meg remélni, hogy normalizálódik a helyzet... mást úgysem tehetek.
süti beállítások módosítása