A konyhában áll és idejét nem vesztegetve turmixolja nekem a zöldséglevet. Vörös káposzta, cékla, szőlő, alma... vágja, darabolja, s mindezt örömmel teszi. "Na , itt az immunerősítőd, de idd is meg" teszi le az asztalra elém.

Fázom, mondom neki, rohan felkapcsolni a fűtés, takarót hoz és megsimogat. Könnyek között mondom neki, hogy szeretlek.... de nem hallja mert jár a turmixgép.

Kisegít az autóból, átölel maci karjaival, és nem enged soha elgyöngülni, megriadni, eltévelyedni... SOHA.

Néha én is félek - suttogja alkalomként.... de tudom, hogy meggyógyulsz....nem lehet más út.....

Én meg csak bólogatok és hiszek neki.... hiszek benne, hiszek magamban. A Jó Isten nem szán nekem más utat.

Rám húzza a kabátot, mikor reszketek a hidegtől, a piacon nekem túr először pulcsit. Így szeret ő engem. Elmosogat, Botit fürdet, betakar és óv.

Nem tudok olyat mondani, amit ne tenne meg értem.

Persze olykor viccel a hajamon...meg nyers humorával terelgeti  a gondolataimat, de értem teszi mindezt.

Pihenjél...súgja, ha látja, hogy túlpörgök.... neked ez a dolgod...semmi más....  ölel át ezzel a mondattal.

Jó de én..... - nem....Nem , nincs de... pihenni kell és kész... pirít rám szigorú arccal.

Mosoly van a szemében.... látom, érzem hogy ő értem van.... Istennek köszönöm, hogy nekem van... hogy mellettem áll és hogy minden rezdülése az én gyógyulásomat segíti elő.

..... és én olyan sokáig tettem őt boldogtalanná.... olyan sokat bántottam.... vitáztam vele.... Rendben, hogy a múltat már nem lehet megváltoztatni, és rendben, hogy akkor nem ilyen voltam és rendben , hogy ez az állapot megváltoztatott...és rendben minden.... de mégis.... nincs bocsánat arra , amilyen voltam.... Vagy , lehet, hogy ez a következő bőrönd, amit ki kell nyitnom és kikutatnom a tartalmát? Nem tudom... Annyit tudok, hogy Ati NEKEM a világ legjobb embere...és mondhat bárki bármit.... senki nem ismeri úgy, mint én....senkinek nem tett annyi jót, mint nekem....

Soha nem engedem el a kezét.....

"Pillantásodtól nő a fű, tőled ragyog az ég

Ha meghalsz, meghalok

Porainkból egyszerre sodor majd forgó tornyot a szél"

A bejegyzés trackback címe:

https://hopesugar.blog.hu/api/trackback/id/tr365546388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása