thehope 2013.08.15. 14:59

oké....értem

Közbelépés.

Hiszem, tudom, hogy ma ez történt velem. A Jó Isten csak lenyúlt és megsimogatott...éreztette, hogy most már elég, szó szerint húzzam ki a saját hátsómból a fejem és nézzek végre felfelé.

Megértettem. Jóban vagyunk. Nem kell több jel.

....mert hát voltak ezek a gyengébb napok, ezek a "nem eszem nincs étvágyam - 5 kiló" napok... és hát persze, hogy akkor remeg a láb és nincs energia. Aztán jöttek a mindent visszaszolgáltatok napok...és az sem volt kellemesebb....szó szerint egész nap görnyedve hányni.

Nyilván, mikor ezek vannak akkor nehéz..nehézkesebb, de nem célt veszített!

Elmúlt.

Aztán jött a mai nap és Isten....közbelépett. 

Könnyek között küldött el hozzám három embert, akivel igazán előtte nem volt kapcsolatom. A könnyek mögött igazi óriási emberi értékeket láttam.

Tudom, hogy ezek jelek...nem is aprók.

...és én tanulok belőle.... Isten ments, hogy ne vegyem észre ezeket...mint korábban.

Fájdalom nélküli seggberúgást kaptam és én ülök a kanapén apró mosollyal a szám szélén....

A bejegyzés trackback címe:

https://hopesugar.blog.hu/api/trackback/id/tr535462031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása