thehope 2012.12.30. 19:15

R.I.

Már több, mint 20 év. 

Ahogy ő belépett az életembe, nem volt hétköznapi.

Erőszakos és durva volt, én meg csak leginkább nevettem, akkor még nem tudtuk mi lesz kettőnk közös útja.

Kapcsolatunk lassan ért barátsággá. 

Sokáig lavíroztam a között, hogy ez a kapcsolat hová jut...voltak hullámvölgyek benne, volt, talán, hogy évekig nem találkoztunk. 

Folyamatos megfelelési kényszer volt bennem mellette, mégis fontos volt, hogy az életem része legyen.

Mindig őt tartottam magasabb szinten, okosabbnak, szebbnek, karcsúbbnak.

De így utólag bevallom, hogy ez az én megbecsülésemet nyomta alá.... de még mindig kellett a barátsága.

Boldog voltam mikor kimondta az igent, mert tudtam, hogy jó úton halad és jó emberre lelt.

Az utunk egy két görbülettel, de hasonló nyomon jár. 

Tíz évig dolgoztunk egy helyen, bár megfogadtuk, hogy soha nem teszünk ilyet, egyszer kipróbáltuk, nem működött. 

Ő volt az, aki a legközelebb állt az első pillanattól fogva mellettem a barátaim közül. Ő, az aki levakarhatatlan :-) a szó jó értelmében. 

Támaszom és lelki társam. 

Megért és elfogad. 

Ösztönöz és célt mutat. 

Tudom, hogy az ő barátságára mindig is számíthatok...történjen bármi is. 

Emlékszem, hogy sokáig félve engedtem be...túlságosan belém látott és nem tudtam neki mást mutatni, mint ami valójában vagyok.

Hiába mondtam neki mosolyogva, hogy rendben vagyok, ő tudta, hogy ez nem így van, de hagyott időt eljátszani a játékaimat, úgy, hogy nem szólt közbe. 

Akkor, mikor kibuktam és eltört végül a mécses, akkor sem mondta, hogy ő tudta...hanem csak fogta a kezemet...és törölte a könnyeimet.

Róla tudom, hogy sosem fog cserbenhagyni, hogy soha nem hagy az útszélén, hogy mindig van egy kéz számomra ami felsegít. 

A BARÁTOM. 

A bejegyzés trackback címe:

https://hopesugar.blog.hu/api/trackback/id/tr824988057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása