Azért hepe hupás az út, mert én teszem azzá. Ez világossá vált nekem tegnap és ma is.

Fáradtságos munkával gördítek saját magamnak akadályokat, amit szintén fáradságos munkával kerülök ki, ugrok át. 

Van értelme az "önakadálynak"? Ez megint csak egy tesztelés, vagy a szunnyadó EGO játéka?

Ha nem mondok ki dolgokat, attól azok még léteznek én meg csak újra és újra elfojtom, ami esetleg bánt. Most már lebetonozom a lelkem udvarát, hogy a néhai struccfejem ne tudjon elbújni.

Ettől nem működnek a dolgok... de erre rá kellett ébrednem. Erre rá kellett jöjjek, a tegnapi blog kapcsán is. A sok hozzászólás, megint csak fenéken billentett. Menni kell, haladni és ezt leszegett fejjel, valóban nem lehet. (Köszönöm István) 

Bravúros módon tudok magamnak falakat építeni, olyan jó vagyok ebben. Más kérdés, hogy szükségem van-e rá?

Azt hiszem, hogy inkább arra van szükségem, hogy elbújjak néha nap, hogy magam legyek, hogy rendet rakjak a káoszon ami néha uralkodik...mert azért tudok néha káoszt okozni saját magamnak. 

Kimostam a tegnapi vödröt, nem szeretnék újabb szennyeket a nyakamba....

Ma újabb stresszoldásom volt (kineziológia).... kiszakadt belőlem az, ami már olyan régóta nyomott, amit olyan nehezen emésztettem vagy nem is emésztettem meg.

Kiabáltam, sírtam, tomboltam, de felszakadt egy mondat, egy gondolat, amit mikor kimondtam, akkora szabadságot adott, hogy azóta újra tudok mosolyogni és nem csupán a felszínen.

A régi sebek gyógyulni látszanak, a régi mondatok halványodnak. A csaták, viták, kiabálások...a múlté lesznek lassan. 

Mert valójában ez egy lassú folyamat. Nem lehet és nem is kell elkapkodni. Van időm...és ezt most magamra kell szánjam. Ha kell még mélyebbre ásni, még több szituációt a felszínre hozni, még több fiókot kinyitni...most ez a feladatom. 

Ez, életem legmegpróbáltatóbb időszaka és a legnagyobb fizetség jár majd érte.....

 :-) 

A bejegyzés trackback címe:

https://hopesugar.blog.hu/api/trackback/id/tr145148036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása