Sétáltam a magam kövezett úton...néztem jobbra, néztem balra, csupán előre nem. 

Ha előre nézek, talán látom azt a gödröt amibe sikerült beleesnem testestül, lelkestül. Rám tapadt a kétségbeesés sara és a pillanatnyi reménytelenség sara is. Ahogy ültem a gödörbe ..rájöttem, hogy tök sötét van és én belepottyantam pont az önsajnálatpocsolyába.

Bevallom, hogy csak azért volt nehéz most felkecmeregni, mert én voltam, aki nem hívott segítséget. Dobtatok nekem kötelet, de én csak vissza visszaküldtem, azzal a szöveggel, hogy egyedül is kitalálok.

Ahogy kaparva másztam feljebb és feljebb, egyre jobban távolodva a sártól, de még nem célt érve a napfénybe, volt időm azon kattogni, hogy lehet, hogy koszos lettem és csimbókos a hajam de itt vagyok. 

Ezek az előre meg nem ásott gödrök kellenek néha.

Kellenek, mert ettől érzem ,hogy nem egysíkú és természetes amit kapok. Nem szabad elfelejteni, hogy a centik amiket naponta teszek nem automatikusak. 

Lehet, hogy az áttét úgy döntött, hogy még marad...és? Ettől nem szabad-na- ennyire kétségbe esnem, mint tegnap. Majd elmegy ...majd eltűnik.... 

Még semmi sem kimondott...még semmi sem  leírt.... de a tények, az érzetek már nem csaphatnak be. 

Nyilván ezt a dolgot nem lehet zsepibe fújni, aztán "jónapot" megyünk tovább, úgy mint eddig.... akármennyire is ezt akarom...nem lehet..nem megy. S még mindig van mit magamnak megmutatni...tanítani... ezt a türelem dolgot nehezen tanulom....

Felcetlizett kis lelkem napról napra éli meg, hogy milyen amikor nem az történik amit elterveztem én .... De hát..végül is a kiindulást sem én terveztem...kaptam...akkor majd a megoldást is kapni fogom. 

Most, hogy kijöttem a gödörből körülnézek...süt a nap...én lihegek... körmöm csupa mocsok... de élvezettel ölelem át a fákat, a virágokat, szívom koszos, bedugult orromon keresztül a friss és tiszta levegőt... 

Legközelebb jobban körülnézek.... legközelebb előre nézek.... 

:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://hopesugar.blog.hu/api/trackback/id/tr145159608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása