....téboly, hogy ma mennyire rossz napom van. Egész nap bőgésre áll a szemem sarka.... és ki kibuggyan rajta egy könnycsepp... aztán alszom...alszom tovább.

Tegnap csodáról írtam... ma meg keresem a csodát ezerrel körülöttem.... Őrület, hogy min járnak a gondolataim..cikáznak, kattognak...

A holnapi tüdőlecsapolás .... igen... e miatt is ki vagyok lelkileg....  tévedés azt gondolni, hogy nem visel meg...mert állatira megvisel... főleg mentálisan... 

Mit rontok el? Hol rontom el? Mit tehetnék még??? Forognak ezek a gondolatok.... 

Bízom magamban... de úgy látszik, hogy  még mindig nem eléggé... 

Most úgy születnek a sorok, hogy nem gondolkodom, csak jönnek a mondatok...szavakká érő gondolatok.... 

Most értettem meg igazán, hogy micsoda kemény meccs ez igazán....  

Igazán szükségem lenne egy barátra most....de inkább magamban szenvedek..inkább nem szólok, nem üzenek, nem telefonálok.... jobb ez így.... ezt a bejegyzést meg sem osztom a Facén.... 

Ma fennhangon kiabáltam, hogy ÉLNI AKAROK! MEGGYÓGYULOK! EGÉSZSÉGES VAGYOK! 

normális vagyok? Jó volt kiabálni...jó volt a konvenciókat felrúgni...jó volt kimondani.... s közben is záporoztak a könnyek....

Félek...most bevallom, hogy régóta nem érzett félelmem visszatért. Nem a haláltól...csak a tehetetlenségtől.... 

Öngyógyítottam, kezeltem magam, imádkoztam, meditáltam....  .... de ...de közben sípol a tüdőm...közben nehéz a légzés.... közben nehéz a tett.... 

Most minden nehézzé vált.... miért? Nem érzem jól magam...nem érzem az erőt... azt érzem ,hogy állunk egy helyben és totyogunk....azt érzem, hogy egyedül vagyok.... 

Egyedül... ezzel az egésszel.... és közben meg tudom, hogy hányan támogatnak...hányan állnak mellettem...de én mégis..mégis egyedül vagyok...

Féltem Atit...féltem, hogy mennyi minden van a vállán...mennyi súlyt cipel ... meddig bírja még....

Összeszedem magam, de ma ilyen bőgős nap volt... ez ma így sikerült.... 

A bejegyzés trackback címe:

https://hopesugar.blog.hu/api/trackback/id/tr795302167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása