Támaszom van..nem is akármilyen, főz, most takarít...gyerek terel, játszik, csúszlit készít és közben paskolja a fejemet, hogy pihenjek és gyógyuljak. 

Fekszem és a bennem élő több személyiség veri a tam-tamot....  

MOSS, FŐZZ, TAKARÍTS...MOSS, FŐZZ, TAKARÍTS 

De...nem megy.... a lábamba annyi erő van, hogy a mellékhelyiségre jutok el.....  

Porcicák hevernek a sarkokban, onnan vigyorognak rám.... Néha legyintek, hogy nem érdekel..néha meg agyon bosszant, hogy kosz van és nem mozdul a kéz a porszívó irányába....

Beírták és a lelkemre is kötötték, hogy NINCS FIZIKAI munka! Nem bírom..haszontalannak érzem magam... nem hogy nő nem vagyok, anya sem...de most már háziasszony sem...... SEMMI SEM VAGYOK..... 

....ez nem önsajnálat...csak ténymegállapítás. 

Akkor próbáljuk meg mégiscsak. A tegnapi kezelés ólomlábat adott.... belső remegéssel és állati gyengeséggel feküdtem végig majdnem délután 13:00 ig. 

Aztán jobban lettem.... és csak előkerült a porszívó.... meg a törlőrongy...a wc és is tiszta már...és finom illat van mindenhol. 

Nem bírtam ki.... nem megy..... muszáj, hogy úgy érezzem, hogy valamit hozzáteszek a CSALÁDHOZ.

Nekem ez...talán terápia.... Rendben nem kezdek nagytakarításba...nem gazolom ki Boti kertjét..nem vasalok, nem pakolok, nem cipelem fel az emeletre a porszívót...mert azért csak módjával.... Ezért is mit fogok kapni?

De örömömet leltem benne. Nem neki kell mindent csinálnia....egy kicsit újra társ szeretnék lenni..nem egy fekvő test.... 

...mert hozzá lehet szokni a köhögés kontra hányáshoz, meg hozzá lehet szokni a heti vérvételhez és a kezeléshez, meg a gyengeséghez....meg szinte mindenhez....de ÉLNI akarok..és ehhez hozzátartozik az is, hogy cselekvő képesnek tartom önmagam. Cselekedni, tenni, élni, részt venni.... ezt szeretném..... 

A bejegyzés trackback címe:

https://hopesugar.blog.hu/api/trackback/id/tr335316156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása