thehope 2013.06.27. 20:54

Veszteség kezelés

Ma volt egy csodálatos beszélgetésem egy Baráttal. Köszönöm!

Többek között a veszteségeinkről beszélgettünk... Érdekes volt, mert úgy rémlik, hogy neki azt mondtam, hogy megemésztettem egy két veszteséget, többek között azt is, hogy nagy az esélye annak, hogy nem lesz tesó projekt.

Meséltem neki, hogy a napokban láttam egy reklámot, ahol az édesanya szoptatja a kisbabáját....és belém nyílalt a tudat, hogy elképzelhető, hogy ezt már nem tehetem meg.

Nyilván tudom, hogy minden rajtam múlik ...mind a gyógyulás, mind ezeknek a vágyaknak a beteljesítése.

A pozitívuma a dolognak, hogy elkezdtem újragondolni néhány dolgot...és ezek előrébb visznek.

Mégis sokként ért az, ahogy a reklámra reagáltam.... óhatatlanul könnybe lábadt a szemem.

Boti után számtalan lehetőségünk, időnk is lett volna arra, hogy kistestvéren gondolkozzunk, én mégsem akartam akkor.

Kifejezetten emlékszem a szavaimra, hogy jól megvagyunk így hármasban...már olyan jól összecsiszolódtunk.

Boti csodálatos kisfiú...többet ad, mint azt bárki hinné. S bár ő megrögzötten állítja, hogy nincs szüksége testvérre, én jól tudom, hogy milyen egy állandó támasz egy báty személyében.

Talán attól hátráltam meg egy pillanatra, hogy mennyire szeretném átélni újra azt a pillanatot, mikor két csíkot jelez a teszt, mikor először megmozdul a baba...olyan mint egy kismadár rebbenése, mikor először tudatosan mosolyog... és nyilván sorolhatnám.

Veszteség.... ez nekem komoly veszteséget jelent....s megérteni csupán e ma délelőttje adott lehetőséget.

Azt, hogy a munkámat elveszítettem úgy érzem, már nem lelki teher nekem... kompenzálja a sok jó ember akivel azóta is kapcsolatban vagyok...nem is akármilyenben....tán, szorosabba, mint mikor együtt dolgoztunk. Ezt ...csúnya szóval nevezhetném elégtételnek. Mégis, inkább hálát érzek irántuk.

Viszont, ahogy mélyebbre és mélyebbre ások magamban, úgy törhetnek rám ...ezek az elfelejtett és szív alakú kő alá rejtett veszteségek....

A bejegyzés trackback címe:

https://hopesugar.blog.hu/api/trackback/id/tr175381188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása