Mindennap Bagdi Bellának az elengedés c. mantráját hallgatom naponta legalább három alkalommal.

Elengedek minden olyan kötődésemet, mintámat és berögződésemet, ami megakadályozza, hogy olyan legyek, mint aki valójában vagyok

Ami megakadályozza, hogy olyannak lássam, tapasztaljam és éljem át az életet, aminek az életem látja, tapasztalja és éli át önmagát

Elengedem a múltamat és elengedem a jövőmet, hogy szabadon én önfeledten ott lehessek, ahol éppen most vagyok

Elengedem az érzéseimet, és hagyom, hogy olyanok legyenek amilyenek

Elengedem a gondolataimat és hagyom, hogy olyanok legyenek, amilyenek

Elengedem az akaratomat és hagyom , hogy a dolgok úgy történjenek, ahogy történni akarnak...

Elengedem azokat az elképzeléseimet, amiről azt gondolom, hogy azok engem boldoggá tesznek és hagyom, hogy lehetőségem legyen minden pillanatban felfedezni a boldogságot

Elengedem azt a vágyamat, hogy szeressenek és hogy én is  szeressek másokat

Elengedem azt a vágyamat, hogy megértsenek engem és hogy én is megértsek másokat

Elengedem azt a vágyamat, hogy mások elfogadjanak és hogy én is elfogadjak másokat

Elengedem azt a vágyamat, hogy mások elismerjenek és hogy én is elismerjek másokat

Elengedem az önsajnálatomat és felismerem, hogy a jövőm az én kezemben van

Elengedem a megbánásaimat és elfogadom az eddigi tetteimet, szavaimat és gondolataimat olyanoknak amilyen lettek általam

Elengedem a megszokásaimat és a mintáimat, amiket gyerekkorom óta gyűjtögetek és érvényesülni engedem azokat amelyekre most igazán vágyom.

Elengedem az önzésemet, a hiúságomat és az irigységemet 

Elengedem a féltékenységet, a félelemet a bűntudatot és a lelkiismeret furdalást

Elengedem a kisebbségi érzéseim és felismerem, hogy egyenrangú vagyok mindenki mással

Elengedem a dühömet, az agressziómat és felismerem , hogy a dolgok folytonos minősítése váltja ki belőlem ezeket az érzéseket, maga a helyzet és a személy teljesen független tőle

Elengedem azokat az elvárásokat, melyeket a szüleimtől örököltem

S elengedem azokat az elvárásokat is, amelyek a társadalom elvárásai és valódi belső vágyaimat hagyom, hogy szabadon lélegezzenek bennem

Elengedem a csalódásaimat, a sebeimet és a fájdalmaimat

Elengedem minden eddigi fizikai fájdalmamat és betegségemet és hagyom, hogy a szerveim szabadon lélegezzenek bennem, a gondolataimtól, az érzéseimtől teljesen függetlenül

Elengedem az önmagamról alkotott elképzeléseimet és hiedelmeimet, hogy milyen vagyok és mire vagyok képes, milyen jellemvonásaim, tulajdonságaim vannak és megengedem magamnak, hogy olyan legyek, amilyen.

Elengedem a testemmel kapcsolatos ítélkezéseimet és azt is elengedem, hogy folyton már normákhoz hasonlítsam magam és megengedem a testemnek, hogy olyan legyen, amilyen

Elengedem azt az akaratomat, hogy az események a vágyaim szerint alakuljanak 

Elengedem a problémáimat és 

Elengedem a meggyöződéseimet

Elengedek minden kötődésemet, ami szenvedést okoz és elengedek minden más kötődésemet is...

Elengedem a szülőanyámhoz való belső kötelékemet és elengedem a szülőapámhoz való belső kötelékemet is

Elengedem azt a vágyamat, hogy bebizonyítsam, hogy jó vagyok és ezt mások észre is vegyék

Elengedek minden olyan belső kényszeremet, ami a szüleimnek, barátaimnak, ismerősöknek, szomszédoknak, és az egész világnak azt akarja bebizonyítani, hogy különb vagyok a többieknél, hogy értékes vagyok és hogy volt értelme az életemnek....

Elengedem az ideális társról való elképzeléseimet és vágyaimat és hagyom hogy a társam olyan legyen, amilyen és én magam válok ideális társsá...

Elengedek minden eddigi ígéretemet és fogadalmamat, amit magamnak tettem és elengedek minden más eddigi ígéretemet és fogadalmamat amit másoknak tettem....

Ugyanakkor elengedek mindenki más nekem tett eddigi ígéretét és fogadalmát....

Elengedem az álmaimat és elengedem a vágyaimat és azt az akarást, hogy célba érjek

Elengedem a hitemet és elengedem magát az elengedést is....

S végül elengedem az életemet is és örülök minden egyes pillanatnak ameddig csak megtehetem 

S hálásan fogadok mindent amit kapok....

Minden pillanatban készen állok arra, hogy beteljesítsem a sorsomat, kinyitom a szívemet az életre 

ÉLEK, MOST VALÓBAN ÉLEK 

ÖNMAGAM VAGYOK, SZABAD VAGYOK

OLYAN VAGYOK, AMILYENNEK ISTEN VALÓJÁBAN MEGTEREMTETT..." 

Ilyenkor teljesen átélem a szavait mögé teszem az én életszituációmat. 

Néha gyorsnak találom a szöveget, de lehet, hogy nekem van még mit elszámolnom a lelkemmel és egy egy mondatban több ÉN dolgomat teszem, s ettől az én tempóm lassul le.

Mert van mit elengednem. Azért az út, nem mindig egyértelmű, amire léptem. Vannak kanyargós szakaszok, és dimbek-dombok is. Van, mikor fogják a kezem egy hegymenetnél, van mikor elengedik és had szaladjak lefelé... kifutva magamból azt, amit elengedni szeretnék. 

Itt is stációk vannak. Van, ami könnyebben megy, van, aminek többször neki kell futnom. A lényeg, hogy próbálkozom. 

Az életem néhol olyan fordulatokat vesz, hogy én is csak kapaszkodom a kanyarokba. Nem mindig látom a végét, de ha az út megtételekor kétségem támad, akkor azonnal váltok. Akkor valamiért az még nem az én utam. 

Sokan írjátok, hogy ezekből a bejegyzésekből ki-ki, kiveszi magának azt az információt ami neki az adott helyzetében kell. 

Ennek örülök, hiszen próbálja fejtegetni saját lelkének bizonyos titkait. Ez jó dolog. Érdekes. Érdekes abból a szempontból, hogy rájövünk, végül kik is vagyunk mi valójában? 

Ez egy viszonylag hosszabb út. Nyilván van akinek kevesebb, van akinek több idő kell hozzá. 

Mikor reggel felkelek, belenézek a tükörbe és a kopaszságomat leszámítva egy egészséges nőt látok.

Egészséges gondolatokkal, tettekkel, célokkal. 

Én nem érzem, hogy beteg vagyok, nincs is betegség tudatom. Nálunk ez nincs a mindennapokban. Nyilván a fizikai korlátaimat érzem, azok szembeköszönnek. 

Hiányoznak dolgok, azt nem vitatom. Hiányzik a munka, hiányzik a tenni való. S hiányzik a munkáért járó fizetés is. De a türelmet kell elsősorban most meghallani. De ő , csak int...hogy még nincs itt az idő... még várni kell. 

Időm, mint a tenger :-) 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hopesugar.blog.hu/api/trackback/id/tr184918001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása