Hiszem, hogy mindannyian üres zsákkal érkezünk erre a világra.

Ez a zsák, aztán telítődik mindenfélével.

Szeretettel, bánattal, borúval, hullámokkal, álmokkal, csalódásokkal, könnyekkel, boldogsággal, játékkal, szerelemmel, szeretkezéssel, vidámsággal, gondokkal, szürkeséggel, és megoldásokkal.

Mindig amire éppen szükségünk van, azt kivesszük, vagy betesszük ebbe a zsákba. Van, mikor óriási terhet jelent cipelni ezt a puttonyt, van , mikor segítségre lelünk a cipelésnél, s van, mikor légiesen könnyűnek találjuk azt, ami máskor nehézséget okoz.

Így van ez.  

Az életünk mindig változik, örök körforgássá lesz. Minden nap új és új tapasztalásokból áll és soha nem egyformák még a másodpercek sem. SOHA.

S a változásokkal, ha olykor rosszak is, meg kell tudni barátkozni, el kell tudni fogadni őket. S ha elfogadtuk a megoldás is könnyebben érkezik. 

Mindennap akadhat nehézség, az adott lelki tartás az, ami a megoldás milyenségét dolgozza fel. Ha kiegyensúlyozottak vagyunk, a megoldás is könnyebb, vagy észre sem vesszük, hogy problémánk akadt. 

Viszont, hogy ha céltalanok és bizonytalanok vagyunk és a lelkünk cafatokban lóg, akkor a megoldandó probléma is nagyon nehezen talál a megoldás útjára.

Tudom,mert mindennap átélem. 

Az elmúlt napok olyan gondokat, problémákat tett elém, amit meg kellett oldani, a lelkem egyik s másik dobozkájába el kellett zárni.

Ilyenkor nem számít (már nem), hogy szívességet kell kérjek, hogy időt kell kérjek, hogy segítséget kell kérjek.

Tudom, hogy mindig és mindenre van megoldás. Hiszem, hogy ha kérünk, kapunk segítséget és minden egyebet.

Az alázat, az egyik legfontosabb a puttonyban, de ékeskedik mellette nagyon szorosan a szeretet és utána talán  a megbocsájtás érkezik.

Nálam a sorrend változik..mindig az adott élethelyzettől függ , de ez a három, mindig vezető pozícióban van.

Az éjjel nem sokat aludtam, egyrészt töprengtem azon, hogy az univerzum miért állít mindig újabb és újabb megoldások elé, másrészt a testem fizikai tüneteket produkált és a köhögésem nem engedett sokat és mélyen aludni, pihenni.

Volt időm gondolkodni a csillagok alatt, míg a fiúk jókat szuszogtak mellettem. 

A sok gondolat között akadt egy olyan amitől nem éreztem jól magam. 

Kétségtelen, hogy boldog vagyok, hogy ha valaki boldog mellettem. Örülök, hogy ha örül és sikere van. Álmodom vele, ha arra kér, hogy álmodjak....de most mégis volt egy olyan érzésem, hogy a közelemben a barátaim azokat érik el, amiket én szerettem volna elérni mostanra.

Nem..nem irigység...és nem, nem sajnálom tőlük, mert megérdemlik és sokat tettek érte. 

S miután rájöttem a megoldásra, hogy nekem más feladatot szánt az élet, addigra az EGO-t is legyőztem. 

Mert ezek a gondolatok sem nem jók, sem nem lélektáplálóak...csak elbizonytalanítanak és rossz érzéseket okoznak. 

De fejlődtem...és ezt abban látom, hogy még az éjjel rendet tettem a szívemben és az EGO-t visszazavartam oda, ahol lennie kell. Mégpedig az irányításom alá.

Azt kell mondjam, hogy régen ezek a vezérletek alakították ki ezt a mostani állapotomat...ezek táplálták, ezek éljenezték, ezek szedték szét a lelkemet és ezek okoztak annyi bánatot.

Irányítani kell és ez is a zsákom tartalma. Irányítás. Elsősorban magamat, elsősorban magamat kell nevelnem, utat mutatnom a mindennapokhoz. MAGAMNAK. 

Mert mindenki rak és kivesz a saját lélekzsákjából és mindenki azt a sorrendet követi végül ami az ő fejlődéséhez  kell, és mindenki úgy teszi a mindennapokat, ahogy érzi, hogy tennie kell.

Azt az egyet szeretném "megtanítani" ezzel mindenkinek, hogy próbálja lenyomni az EGOját, mert nem mindig jó útra terel, és nem mindig jó gondolatokra és cselekvésekre ösztönöz.

Nagy ára van a tanulásomnak...óriási.... 

Ti kezdjétek el korábban, ne várjátok meg, míg a test és a lélek összeomlik. 

A bejegyzés trackback címe:

https://hopesugar.blog.hu/api/trackback/id/tr894970135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása