thehope 2013.02.08. 18:31

Maszkabál

A mai farsangon, míg a gyerekek örömmel járták a betanult táncot, és mutogatták szebbnél szebb ruhájukat, jelmezüket én azon gondolkodtam, hogy mi meddig járunk JELMEZBEN?

Ők még örömmel öltenek más ruhát, más bőrébe bújnak...nem a megfelelési kényszer miatt, csupán önmaguk szórakoztatására. 

Belebújnak kedvenc mesehősük, rajzfilmfigurájuk, vagy csak egy kedves állatka bőrébe, jelmezébe... s talán még azonosulnak is vele...hiszen gyerekek... ők így tanulnak..utánzásból, másolásból.

Kérdés, hogy tőlem mit tanul Boti? Mivel azonosul? S mivel azonosulok én?

Önmagammal, vagy azzal a képpel, amivé meg kell felelnem?

Azt hiszem, hogy a válasz most már egyszerű...önmagammal azonosulok. 

De meddig nem ezt tettem? Meddig bújtam más bőrébe, más vágyait kiszolgálva ezzel, más kénye kedvére tenni..sosem a magaméra...s közben szépen lassan felőrlődve saját bőrömben, saját életemben...saját magam által.

Mit okozott, hogy folyamatosan másnak akartam megfelelni?

Önpusztítást! Önértékelési problémákat, Önmagam becsapását, Önkezemmel, Önként....

Előrébb juttatott-e, hogy többféle ember voltam? Nem.... sőt a végén elveszítettem teljesen a kontrollt és már nem tudtam, hogy mikor, milyen helyen, melyik énem jön a sorban....

Borzasztó nehéz feladat...és borzasztó FELESLEGES is....

Tudom, hogy nehéz eleve, tisztába kerülni saját magunkkal...elfogadni magunkat, megérteni olykor a tetteinket...istápolni a lelkünket, de nem nehezebb, mint másnak kiadni magunkat.

S a lényeg, hogy önmagunkon kívül nincs kinek e kerek földön megfelelni. Sem főnöknek, sem férjnek, sem feleségnek, sem szülőknek, barátoknak, gyereknek...SENKINEK...mert ha nekik felelünk meg... akkor elfelejtünk egy nagyon fontos személyt...MAGUNKAT....  

Ki szeretné elfelejteni magát? 

Úgy vagyunk tökéletesek, ahogy vagyunk...úgy szeressenek minket, ahogy vagyunk...  :-)

Mi pedig..legyünk elégedettek ...legyünk hűségesek, legyünk nyitottak...de soha ne legyünk mások... valaki más kedvéért... 

A bejegyzés trackback címe:

https://hopesugar.blog.hu/api/trackback/id/tr755069786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása