Reggel 7:10 perc....

Tea készítés, gyümölcs pucolás .....vitaminok előkészítése...szokásos mindennapi reggeli teendő.

Még álmosak az falak, a mosogatóban ott kukucskál a tegnap esti családi mozis pattogatott kukoricás tál és egy kakaós bögre.

Csend van, csupán az óra tikk-takkol, jelezve, hogy az idő halad tovább. Az ablakban a jácint lila ruhát öltött, az ebédlőig érzem az illatát. Finom tavaszt idéz.

Odakint, még foszlányokban emlékeztet, hogy jó pár napja még hó esett....mára már inkább sár és dagonya van.

Kakas kukorékolását, felváltják a madarak csicsergései..... - ki kell szórjak nekik fekete szotyit - suhan át az agyamon. Szimbiózisban élünk. Mi télen látjuk el őket, ők pedig nyáron eszik meg a kártevőket. Szép kis körforgás.

Egy galamb ült le az imént a kerítésre búgó éneke mosolyt csal az arcomra.

Jön a tavasz....visszavonhatatlanul..... érzem az illatát, érzem a melegségét..... azt a bizonyos napsütést, amire már hónapok óta vágyom.

A tavasszal megújul minden. Én is.

Sok mindent álmodta az elmúlt napok során, de oszlopként állt az álmomban a hosszú haj.

Ezt láttam. Mindig hosszú hajam volt, minden egyes álomképben.

Ritkán van, hogy az állapotommal álmodom, de ma éjjel így volt.

Késve érkeztünk a kórházba és az én doktornőm már nem volt bent. Rohangáltunk fel s alá végül találtunk egy orvost, aki felolvasott egy papírt, melyen ez állt : "Onkológiai kezelése véget ért, a rossz indulatú tumor felszívódott"

Nem tudom, hogy ez után mi következett, mert arra ébredtem, hogy lerúgtam az éjjeli vizemet a szekrényről.

Bambán, nyitott szemmel feküdtem az ágyban....nem éreztem semmit sem jót, sem rosszat.

Tudom,hogy a gondolatnak teremtő ereje van, bízom benne, hogy az álmoknak is.

Ha már anno megálmodtam ezt az egészet, akkor azt is tessék megengedni, hogy a javulást, gyógyulást is megálmodjam.

A madarak közben viccesen topognak a sár közelében..... nyitom a terasz ajtót és már hajítom is nekik a fekete szotyit....

A bejegyzés trackback címe:

https://hopesugar.blog.hu/api/trackback/id/tr345084212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása