thehope 2013.04.09. 16:04

nyolc nap

Nyolc napos kezelésen vettem részt az elmúlt napokban a Prana Nadi keretein belül.

Ezt a nyolc napos kezelést a legtöbb esetben tumoros állapotúaknál végzik.... Nyolc nap egymás után, nyolc igen intenzív nap...

A lelkem romokban, a testem kattog a fájdalomtól...a szememben megállás nélkül könnyek...ez volt jellemző az elmúlt napjaimra.

.... de mégis...végigcsináltam, mégis hittem, hiszek benne, akárhogy is fáj mindenem ettől.

Múlt hét csütörtökön volt a megvilágosodásom a nyolc nap alatt...miszerint (előző blog) önmagamat hibáztatom a csomagomért....  ez idáig egy hatalmas lépés....de hogyan tovább?

- Bocsáss meg magadnak - jött rá a válasz....

A hogyan, miként...az nem jött vele...arra nekem kellett rájönnöm.

Megbocsájtani úgy lehet, hogy ha tudomásul veszem, hogy az adott szituációban a legjobb tudásom szerint cselekedtem meg azt, amit meg kellett cselekedjek. Legyen az bármi is....

....mert ott és akkor a legjobbat tettem, a legjobb tudásom szerint.... önmagamhoz képest legmagasabb szinten...

S ezek a döntések mint tudjuk kihatnak a jövőre...illetve a mára..... 

Nekem ezt az utat mindenképpen meg kell járnom...mindenképpen meg kell tapasztalnom..nincs másik járható út...nekem ez van.

S...hátul...valahol felcsendül az ismerős nóta.... "most múlik pontosan...engedem, had menjen"... hát múlik...és menjen...

Nem voltam önmagam az elmúlt pár hétben.... ennek számos oka volt.... és talán átrágni magam ezeken a heteken most nehezebben ment, mint szokott... de ez nem azért volt, mert a lelkesedés, a kitartás alábbhagyott volna.... 

Érzem én, hogy kapukat döngetek még...érzem, hogy vannak még fiókok amikben van megoldásra váró "probléma"...de ezeket én pakoltam bele szép lassan, úgyhogy nekem is kell rendet tenni benne.

Kapok és mindig is kaptam segítséget ehhez..... megértést és türelmet.... ölelést és csókokat..... s e nélkül nehezebb lenne.

A bejegyzés trackback címe:

https://hopesugar.blog.hu/api/trackback/id/tr155213638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása