Végre nem csalóka, hanem igazi napsugár simogatja az arcomat, ha kilépek az ajtón. Így volt ez ma is...hosszú meditálás után, mikor már úgy érzetem, hogy a lépésekkel haladok, felöltöztem és kiültem egy kicsit a napfényt magamba szívni.

Tudtam, hogy ez a csütörtök...valamiért más lesz...már a múlt heti is az volt.... Nem jobb, nem rosszabb, csak valami zizegett a levegőben.

Ati hazaért és a szavak mondatokat formáltak, a mondatok érzéseket bennem és az érzések szó szerint térde kényszerítettek

Gubbasztva a radiátor előtt, hagytam, hogy eluralkodjék rajtam az önsajnálat, hagytam, hogy a mostanában jól ismert könnycseppek újra és újra végig haladjanak az orrom mellett a szám sarkán és lecsepegjenek a mellkasomra.

Hagytam...hagytam, mert kellett, mert jól esett, mert ez az új kódom. Sírás és utána erőkapás. Ez van... 

Az erőt csak úgy kapom meg mostanában, csak úgy veszem észre, csak úgy élem át, ha előtte tisztítok... és ez csak könnyekkel kivitelezhető.

A szavak, melyek lerogyasztottak egy tükröt tartottak elém. Tükröt ami szerint valamit nem jól csinálok. Túl sokat foglalkozom mással, más dolgokkal, más célokkal. 

Nem ez az én időm...erre még nem....és MERT KELL hát reggeltől estig és estétől reggelig meditálok és mert KELL újragondolom a gondolataimat és máshogy terelem hullámaimat...mert KELL.

Az út, amin járok, jártam...idáig, eddig a pontig...sőt egy kicsit talán korábban még járható volt. Most már nem az. Dőlnek a fák, nyílik a föld alattam, farkasok jönnek és villámok csapnak az útra.... mennyi jel kell még? 

Ha elfáradtam...akkor mi van? Menni kell, haladni kell, lépni kell, nem megengedett a cammogás! 

Papír jött ma....jött ma egy papír... papír, amit nem vártam..papír, mely egy új útra késztet...egy magasabb, nehezebb, rögösebb....egy kézzel - lábbal mászó útra...mit bánom én, ha véres leszek..ha felérek? Nem érdekel....nem érdekel, ha mocskos leszek, ha fáradt, ha rongyos lesz a cipőm míg felérek...kit érdekel? A mázsás súlyt is felviszem a csúcsára...csak érjek fel! Felérek...az biztos.... ebben olyan biztos vagyok, mint ahogy most kalapálom a klaviatúrát.

A papír arról számolt be, hogy nem bakteriális fertőzés miatt alakult ki a múlt heti folyadék a tüdőmben. Ennek adtam volna magasabb ODDS-ot ebben bíztam, erre tettem volna, ezt AKARTAM.... van, amit még nem tudok irányítani.

A folyadékban rákos sejteket találtak.... ergo lefordítva, most úgy néz ki, hogy a mellhártyán is tanyázik egy csoport.

Elvileg idáig is ott ültek, csak oly aprók, hogy látszódtak. Tehát...most én hálás vagyok a folyadéknak.... mert ha az nincs, ez sem derül ki. 

Nincs fixen leírva...mert még a májusi CT hivatott megerősíteni ezt. 

Állítólagosan már ott voltak előtte is...nem most költöztek ide...csupán apró, jelentéktelen testüket nem vették észre még eddig. Szóval...most hálás vagyok a folyadéknak is... ha az nincs...ez most nem derül ki. 

Nem gubózok be, nem húzom a falakat, nem görbül a szám lefelé..... egyenlőre felfelé sem....

Bevallom, hogy tudtam, hogy lesz egy mélypont....ez itt az.

Most már tudom azt is, hogy Ati miért maradt itthon.

Tudom, hogy fogja, szorítja a kezem, tudom ahogy rám néz....ő nem fél. Nekem sincs okom rá. 

Picit sajnálni magam...oké... ez megvolt...az idő melyet erre fordítottam csekély... csekély ahhoz képest, amit arra fordítok, hogy felkutassam melyik a legalkalmasabb túra cipőm a nagy hegymenethez...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hopesugar.blog.hu/api/trackback/id/tr515217344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dpspeti 2013.04.13. 17:46:49

Rita: En egyet nem ertek. hogyha valamit talalnak, akkor miert kell egy majusi CTig varniuk? Miert nem csinaljak meg rogton es kezdik el a kezelest? Masik kerdes, h most milyen kezelesek jonnek? Kemot mar nem csinaljak tovabb? Mutet? Stb?

Sok erot kivanok!!!!

Peti

thehope 2013.04.13. 18:19:37

@dpspeti:
A májusi CT időpont , így is kedvezményes..ne tudd meg a várólistát... :-(
A kezelés most is van..egy ún. fenntartó kezelés..amit kapok. Ha folyadék van a tüdőmben újra, akkor nyilván ezek a kis buzik okozzák és akkor lesz másik fajta kezelés. Kemo már nem elvileg...az már lefutott. Az használt, hiszen több, mint a felére csökkentek a tumorok.

Műtét addig, míg áttét van, sajnos nem lehetséges.
Az áttét meg van... bár dolgozom azon, hogy már ne sokáig legyen.

Köszönöm a biztatást!!! Ölellek Peti!!
Puszi, Rita

dpspeti 2013.04.13. 18:25:51

Jo hir h a felere csokkentek :) Es akkor most az attetekkel hogy kuzdenek meg? Marmint gyogyszeresen vagy ott mit tesznek, h eltunjenek? Bocsanat a sok kerdesert

thehope 2013.04.13. 18:31:49

@dpspeti: Az áttét egy kicsit több ideig tart...de az is jó hír, hogy nem nőtt...szóval .. ebben az esetben a stagnálás kifejezetten jó..Nyilván a nullára redukálás lenne a legjobb.
Ez a kezelés amit most kapok, hivatott eltüntetni az áttétet is. Ez infúlzió...három hetente kapom. De ...hétfőn megyek be a doktornőhöz, hogy nézzen rám..nem várok 25-ig... akkor talán okosabb leszek. :-)
Nem könnyű időszak ez... de nagyon bizakodó vagyok. Bízom magamban, az orvosomban és mindenben, ami segített idáig is.

Peti..köszönöm...és nem..nem kérdezel hülyeségeket...aggódsz..megértem.!
süti beállítások módosítása