thehope 2013.04.15. 20:06

ÖTNAPBÓNUSZ

Szombaton már éreztem, hogy valami nem stimmel...újra az a szoros érzés, újra az a rossz közérzet.

Telefon doktornőnek... hétfőn menjünk be, rám néz. Közel három óra várakozás után behívott, elmondta, hogy akkor most nyertem egy hetet a SOTE Wellnes szállójában tüdőcsapolásra és egyéb kezelésekre. 

"Legalább nem kell otthon sütni főzni a családnak" - hangzott a doktornő szájából.. 

Hát... inkább kipucolnám a fugákat fogkefével egy héten keresztül, mint, hogy most megint Botimentes hetet éljek át jövőhéten.

De hát ez, nem választás kérdése... menni kell, hát menni kell.

Ha  már nem lesz folyadék, akkor a kiskezelés is gyorsabban hat... illetve, akkor hat. Ami a mostani stagnálást megállíthatja és újra csökkenés lesz...érzem, tudom.... így kell lennie.

Egy hét.... öt nap..... hétfőtől péntekig..... hosszadalmas idő...Boti csacsogás és ölelés és puszi és illat és szuszogás nélkül.... ÖT NAP.

Öt nap kórház szag...öt nap fertőtlenítő...öt nap kiszolgáltatottság....  vaaaaaaaaaaagy.....  öt nap meditálás, öt nap magammal foglalkozás, öt nap olvasás, öt nap lelkigyakorlat? 

Igen...így tudom feldolgozni...mert így lehet csak feldolgozni... Öt nap, ami csak az enyém! Hurrá...

Miután feldolgoztam a híreket...hívtam Atit...illetve ő próbált hívogatni, de hát a doktornő előtt nem vehettem fel.... mert fontos dolgot mondott.

Ati is.....

A mai nap mérlege.... egy hét beutaló és egy hátsó részét elvesztett autó....  Hát..kibe mentek bele piros lámpánál, hátulról? Naná...

Van, mit megoldanunk még.... 

Mosolyogtunk? Nem..állítom, hogy őszintén.... de inkább kínunkban.... 

Mit lehet tenni? Hát észre venni a jeleket, valamit mutatni akarnak...valami útmutatásra tanítanak fentről.... 

A lényeg nekem..hogy Ati jól van, hogy Boti kiegyensúlyozott, hogy nekem megoldódni látszik a folyadéktöbbletem.... hogy tudom, hogy jó kezekben vagyok, vagyunk.

de...ezek jelek...jelek, amikre figyelni érdemes...mert hát a következő már tényleg az lesz, hogy az Univerzum a fülünkbe üvölt, hogy HAHÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ..figyeljél már....

A bejegyzés trackback címe:

https://hopesugar.blog.hu/api/trackback/id/tr975228282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dpspeti 2013.04.16. 01:32:38

Rita: jobbulast!!!!!

Kerdes, mert az nekem mindig van, bocsasd meg: az orvosok mit mondanak? Batoritanak? Mondjak, hogy sikerulni fog? Oszintek es segitenek? Emlekszem az elso orvosod azt mondta nem tud tenni semmit a mostani viszont latvanyosan dolgoZik rajtad, ami jooooo:):) o hisz a gyogyulasban? Tehat kimondottwn a gyogyulast nevezi meg celnak?

Pusssszi

thehope 2013.04.16. 21:09:27

Drága...köszönöm az őszinte kérdéseket...igen, ez a doktornő nagyon biztató... Bátorít...és erősít lelkileg is. Fogja a kezem és átölel ha kell.
Megbízom benne és tökélesen értem, hogy mit akar és mi a célja.

Köszönöm Peti , mind az őszinte kérdést, mind, hogy ennyire velem vagy!
Puszi
süti beállítások módosítása