Mi, minden este úgy alszunk el, hogy a következő mondat hagyja el a szánkat : "Álmodj szépeket, felhőtlen szép eget."

Ezt mondjuk úgy, hogy én az elejét, Boti a közepét s Ati a végét. Hagyomány, tradíció ez már nálunk. S mikor a mondat véget ér, értelmet is nyer...legalábbis nekem.

Felhőtlen szép égre van leginkább szükségem ahhoz, hogy a lelkem is felhőtlen legyen.

Azon gondolkodtam a minap, hogy amennyiben lehetőségem nyílna, vajon akarnám-e tudni, hogy mi a sorskönyvem?

Akarnám-e tudni, hogy mi vár még rám? S, ha tudom...vajon hogy élnék tovább?

Boldog lennék a tudással, amit szereztem?

Tudnék-e változtatni...és akarnék-e?

Bizonyos vagyok abban, hogy valahol én írom a saját sorsomat...pont úgy, ahogyan felelek is érte. A magabiztosságom, az eltökéltségem, az élni akarásom mind mind azon alapszik,hogy tudom és akarom változtatni a sorskönyvemet.

Hogy nem szent, ami oda le van írva....nem bevésve van, csak feltételes módban finoman, halkan lejegyezve.

Talán bevésve akkor van, mikor nem látjuk a fától az erdőt..mikor nem tudunk változni, változtatni, mikor nem vagyunk elég eltökéltek ahhoz , hogy meglássunk egy esetlegesen más lehetőséget is.

Sok minden adott a változáshoz...sok feltételt tálcán kínált az élet ...de van, amiért meg kell küzdenem. S a küzdelem nem feltétlen rossz, vagy teher, vagy nehézség. A küzdelem olykor más szemlélet mód, más értékrendszer kialakítása, más élet út.

Az életet lehet könnyedén venni...sőt, csak úgy lehet venni... mert ha küzdünk ellene, akkor viharossá válik az életünk.

Olyan ez, mint szélben a nád..... meghajlunk.... könnyebbé tesszük a pillanatot, ami alázathoz és végül céljaink eléréséhez vezet.

Nekem ez jutott. Ezt választottam. Minden csupán választás kérdése.

Hiszem, hogy alázattal és mosollyal könnyebben lehet venni az élet bármilyen akadályát.... legyen ez bármi. BÁRMI.

..szóval a felhőtlen kék ég..... nekem mindennapos már.

A bejegyzés trackback címe:

https://hopesugar.blog.hu/api/trackback/id/tr785295373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása