2:36 .... nem megy az alvás..... állandóan azon jár az eszem, hogy vajon megteszek-e tényleg mindent a gyógyulásomért? Vajon minden lehetséges eszközt bevetettem már?

Ti, mindig mindannyian mellettem álltatok. Minden helyzetben jött egy segítő kar, egy ölelés, egy mail, egy telefon, vagy sms.

Mindig megérzitek, hogy ha gondom van, vagy csupán a leejtő előtt állok és akkor valamelyikőtök visszaránt. Hol erősebben, hol gyengédebben, de mindig van megoldás.

Minden mondatotok végén ott van az a bizonyos mondat, amit most kénytelen vagyok kihúzni a kalapból.

"Szólj, a bármiben tudok segíteni"

SOHA TÖBBÉ NEM FOG ELŐFORDULNI, HOGY ILYEN MONDATOKAT FOGOK ÍRNI ...MINT MOST.

Tudtok segíteni....most kérem is, hogy segítsetek....

Sok olyan forrást találtam, ami megerősített abban a hitemben, hogy most le kell üljek gépelni.

Ha azt veszem figyelembe, hogy a büszkeségem vajon erősebb-e az élni akarásomnál....a válaszom határozottan NEM!

Le veled büszkeség, le veled!

Ti, úgy szerettek engem, ahogy vagyok...ezt többször, több helyen bizonyítottátok már.

Most mégis... muszáj kérnem, mert érzem, hogy ezt meg kell tennem. Magamért, családért.... Botiért.

Boti kérte, hogy gyógyuljak meg a szülinapjáig. (aug.7.) Nem valószínű, hogy ez sikerül...de talán valamelyikre igen.

Azt is tökéletesen megértem, hogy ha ezek után mindenki elfordul tőlem...nem fogja a kezem, nem ölelget, nem küld pozitív energiát...

Szóval......

Van ez a Varga féle gyógygomba. Csodákat mondanak róla...olyanokat is helyretett, akiről az orvosok már lemondtak. Én nem akarok idáig eljutni...nem akarom azt a bizonyos mondatot hallani. ÉLNI AKAROK!

Ez a gyógygomba, az én "állapotomra" havi 50,000 forint. Ezt nekem most lehetetlennek látszik kifizetni.... nem megy...ennél kevesebbet sem.

Ha közületek bárki is hajlandó lenne havi 1,000 forintot nekem erre szánni.... tán lehet ,hogy hosszú hosszú éveken át.... talán lenne még egy kapaszkodó amiben hinni tudok.

Leírni is rémes, hogy ilyet kérek.... nem értem, hogy hogy juthattam el idáig....de az életösztön kattog bennem, és ezt meg kellett tennem.

50 emberre van szükségem...vagy aki ebben nekem segítő kart nyújt.

Higgyétek el.... éjjel nem egyszerű ezeket a gondolatokat szavakká formálni....de a lelki út mellett muszáj a fizikai testemet is erősíteni...és ha ez a megoldás, akkor én ha arcpirulva is....de megteszem.

Soha, senkinek nem fogom tudni megköszönni, hogy ha ad.....mint ahogy soha senkinek nem rovom fel, hogy miért nem?

Ez vagyok én. Nem tudok többet kihozni....nem tudok sírni ríni.....csupán megoldást keresek.

A számlaszámomat megadom:

10918001-00000027-09530006

Nekem erre sajnos minden hónapban szükségem van...... bár ne így lenne...bár ne jutottam volna el idáig.

Bocsássatok meg nekem..... (nem írom, hogy egy elkeseredett anyuka..mert ettől rosszul vagyok) ..Ritának...Ritának bocsássatok meg, hogy ilyen mondatokra jutott.

A bejegyzés trackback címe:

https://hopesugar.blog.hu/api/trackback/id/tr815405040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsofi Bende 2013.07.15. 16:59:05

Ritám ! Bárcsak tudnék többet adni, de most elküldtem a számládra azt a szerény ezer ft.

thehope 2013.07.15. 18:28:50

@Zsofi Bende: Drága Zsófi..tőled egy ölelés is elég...hiszen tudom, hogy min mész keresztül Te is....

Köszönöm Neked!!!!

Vigyázz magadra kérlek!!!!!!!

Judit Csilla Varjú 2013.07.18. 21:02:31

Kedves Rita

Ketten lennénk, akik utalnánk... kérlek írd meg a teljes nevedet az utalás miatt.
Köszi
Varjú Csilla

thehope 2013.07.19. 06:43:28

@Judit Csilla Varjú: Szia Csilla!
Köszönöm szépen a kedvességet!

Sugárné Szőke Rita
süti beállítások módosítása